Lefejthető, visszatehető, lemosható üvegfesték tubusban

Összetevők:

ragasztó (45 gramm, 146 Ft)

ételszínező (74 Ft színenként)

mosogatószer, de lehet más mosogatószer is, egy csepp kell csak! 🙂

SAMSUNG

Vegyük le a Nebuló kenőfejét, és egy icipici csöpp mosogatószert keverjünk hozzá. Nagyon kevés kell csak, különben nagyon habzani fog a ragasztó, és hólyagos lesz a festmény. Azért kell a mosogatószer, hogy lemosható legyen a festék, de szerintem anélkül is az marad.

SAMSUNG

Ennyire icipici mosogatószer is sok volt… Szóval bánjunk csínján a mosogatószerrel.

SAMSUNG

Vegyük elő az ételfestéket.

SAMSUNG

Öntsünk kicsit a kupakba, nehogy túladagoljuk feleslegesen a ragasztóhoz.

SAMSUNG

Én szerettem volna lilát csinálni, így fele-fele arányban adtam még a fél kupak piroshoz fél kupak kék ételszínezőt is.

SAMSUNG

A kupak tartalmát beleöntöttem a ragasztó tubusába. Édesanyám ennél a műveletnél már tajtékzott, de látta, hogy nem koszoltam össze semmit, és 5 perc alatt végeztem, tehát bárki végre tudja hajtani ezt a műveletet komolyabb gond nélkül. 🙂

SAMSUNG

Csavarjuk vissza a tubusra a kenőfejet. Az ételfesték ekkor még a ragasztó tetején lebeg, így…

SAMSUNG

… rázzuk jól össze a ragasztós tubus tartalmát!

SAMSUNG

Az 1 kupak ilyen intenzív színt eredményezett. Szerintem a gyerekeknek bőven elég, hiszen így át is világít rajta a fény.

SAMSUNG

Vizes, majd száraz ronggyal teljesen tisztára lehet a fényes felületet törölni, nem marad rajta a festék.

SAMSUNG

Íme, nyom nélkül el lehetett tüntetni a nyomokat, bizonyíték rá a kész festék és a festék tisztításra használt zsebkendő 🙂

Színek keveréséhez itt egy kis segítség a házi ujjfestékes bejegyzésem alján!

Reklámok

4 hozzászólás a következőhöz: “Lefejthető, visszatehető, lemosható üvegfesték tubusban

  1. Visszajelzés: Halloween Hétfő – Mr. Pumpkin | Csanavarázs - Öko-Eko & $$$ Megoldások

  2. Visszajelzés: Halottak Napja mécses- és gyertyavarázs | Csanavarázs - Öko-Eko & $$$ Megoldások

  3. Visszajelzés: Halloweeni “ólomüveg” mécsestartó | Csanavarázs - Öko-Eko & $$$ Megoldások

  4. Visszajelzés: Halloweeni tök ablakdísz | Csanavarázs - Öko-Eko & $$$ Megoldások

Vélemény, hozzászólás?

